Cesta do televízie

Pre záujemcov, ktorí chcú urobiť prvý krok k televíznej reklame sme vytvorili túto časť webovej stránky, ktorá vás bude sprevádzať témami: plánovanie, nákup televízie a rozpočet.
V ktorom okamihu by mal ísť podnik do televízie? 1920 1080 Metropolitná regionálna televízia

V ktorom okamihu by mal ísť podnik do televízie?

Ako sa pripraviť na reklamu v televízií 800 480 Metropolitná regionálna televízia

Ako sa pripraviť na reklamu v televízií

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie 853 480 Metropolitná regionálna televízia

Skrytá marketingová sila regionálnej televízie

Posledný krok – zmerajte výsledky 853 480 Metropolitná regionálna televízia

Posledný krok – zmerajte výsledky

4. krok – vytvorte televíznu reklamu 853 480 Metropolitná regionálna televízia

4. krok – vytvorte televíznu reklamu

3. Stratégia vysielania 720 480 Metropolitná regionálna televízia

3. Stratégia vysielania

Vyberte si partnera pre výrobu a vysielanie 720 480 Metropolitná regionálna televízia

Vyberte si partnera pre výrobu a vysielanie

Maximalizujte hodnoty televízie 5472 3080 Metropolitná regionálna televízia

Maximalizujte hodnoty televízie

Ako efektívne zacieliť pri TV reklame 1000 563 Metropolitná regionálna televízia

Ako efektívne zacieliť pri TV reklame

Prvý krok: Definujte si svoje ciele 5472 3080 Metropolitná regionálna televízia

Prvý krok: Definujte si svoje ciele

Možnosti regionálneho plánovania TV kampane 719 406 Metropolitná regionálna televízia

Možnosti regionálneho plánovania TV kampane

Manažment a správa reklamy 853 480 Metropolitná regionálna televízia

Manažment a správa reklamy

Náklady na TV reklamu 1000 563 Metropolitná regionálna televízia

Náklady na TV reklamu

Niekoľko základných pojmov z TV reklamy 851 480 Metropolitná regionálna televízia

Niekoľko základných pojmov z TV reklamy

Médiaplán: ako fázovať televíznu kampaň? 853 480 Metropolitná regionálna televízia

Médiaplán: ako fázovať televíznu kampaň?