Pokročilá TV poskytuje inzerentom to najlepšie z obidvoch svetov

Pokročilá TV poskytuje inzerentom to najlepšie z obidvoch svetov

Pokročilá TV poskytuje inzerentom to najlepšie z obidvoch svetov 720 480 Maria

Televízia má teraz všetko a môžu to mať aj jej inzerenti – vďaka pokročilej televíznej reklame.

Pokročilá televízna reklama je zastrešujúcim pojmom pre množstvo technologických a dátovo orientovaných obchodných riešení, ktoré sú teraz k dispozícii vďaka službám vysielania videa na požiadanie a konkrétne službe AdSmart od Sky.

Vďaka týmto novým funkciám je televízia flexibilnejšia a dostupnejšia pre podniky všetkých veľkostí, pričom spája to najlepšie z internetu – dynamické, individuálne zobrazovanie reklám a hromadný prístup k údajom prvej strany – s tým najlepším z TV – kvalitné, škálovateľné a pre značku bezpečné prostredie; veľká obrazovka; plne viditeľná; plne prezerané; zvuk zapnutý; zdieľané prezeranie.

Advanced TV odomyká plný potenciál TV.  Avšak, keď už ste tu, využijeme príležitosť a rýchlo poukážeme na niektoré z kľúčových výhod.

Obrovský rozsah

17 miliónov ľudí používa jedného z vysielacích VOD prehrávačov na sledovanie svojich obľúbených relácií aspoň raz týždenne a Sky AdSmart môže osloviť 40 % domácností – alebo 30 miliónov ľudí – v Spojenom kráľovstve.

Geografické zacielenie

Funguje to pre podniky všetkých veľkostí a zatraktívnilo to televíziu pre viacero značiek – mnohé z nich by nikdy predtým o televízii neuvažovali. Napríklad menšie firmy s veľmi špecifickými geografickými stopami alebo väčšie firmy, ktoré chcú zvýšiť váhu kampaní v oblastiach, kde majú vysoký počet predajní. Inzerenti môžu tiež zobrazovať ponuky v určitých oblastiach, ale nie v iných, alebo môžu použiť inú kreatívu na základe polohy diváka.

Prispôsobené cieľové publiká

Kombináciou registrácií prvej strany alebo súborov údajov o zákazníkoch vysielateľov s inými zdrojmi údajov, ku ktorým majú prístup, si inzerenti môžu vybrať z obrovského množstva cielených, prispôsobiteľných publík pokrývajúcich demografické, psychografické a behaviorálne klasifikácie.

Párovanie údajov o zákazníkoch

Všetci vysielatelia ponúkajú inzerentom prostriedky na kombinovanie svojich vlastných súborov údajov o zákazníkoch s vlastnými údajmi prvej strany vysielateľov. Od zacielenia na existujúcich zákazníkov pomocou konkrétnych propagačných akcií až po zvýraznenie aktivity v čase, keď zákazník prichádza do bodu obnovenia, alebo zacielenie na rôznych zákazníkov s rôznymi kreatívami na základe toho, čo podľa vás najpravdepodobnejšie vyvolá reakciu – existuje množstvo ponúkané príležitosti.