Individuálne riešenia

Na internete inzeruje každý, ale televízia je výberové médium – tam sa nedostane každý. Využite silu a dôveryhodnosť TV média za fantastické ceny.


Signály pre začiatok inzerovania v televízií

1. Život mimo reality

Väčšina malých inzerentov, po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom môžu efektívne získavať dopyt prostredníctvom online kanálov, začínajú dosahovať strop objemu.
Potom je už ťažké generovať prírastok. Dôvodom môže byť to, že neustále hovoria s malým počtom spotrebiteľov – lovia stále v tom istom rybníku.

2. Zväčšovanie

Keď inzerenti narazia na klesajúce výnosy z aktivačných kanálov, je čas vyskúšať televíziu. Televízia je najlepším prostriedkom na oslovenie nových zákazníkov a vytvorenie dopytu.
Potrebné je začať vytvárať dopyt a zbierať ho. Väčšie objemy vytvoríte cez kanály s masovým dosahom.

3. Ambície značky

Na dosiahnutie ďalšej úrovne rastu musia inzerenti budovať svoje značky a vytvárať nezabudnuteľné reklamy, ktoré zvyšujú ich obchodné postavenie a pozíciu na trhu.
Aktivácia cez online reklamu jednoducho nestačí. Na podporu rastu je potrebný iný mediálny plán – osloviť širšie publikum.

4. Viera vo video

Videoreklama ponúka strategickú výhodu (vytvára úplne novú skupinu potenciálnych zákazníkov) a emocionálny prínos (prostredníctvom zvýšeného rozprávania príbehov, vysvetľovania a zvyšovania vnímania kvality).

Televízia vytvára najširšie povedomie, buduje značky a pozitívny imidž.

Ľudia kupujú (aj na internete) iba to čo poznajú – jednoducho viacej veria známym značkám

Poznáte to? Zíde z očí, zíde z mysle. Aj bohaté značky sa potrebujú pripomínať.

Doprajte svojím zákazníkom ten pocit hrejivosti, keď im pripomeniete, prečo milujú vašu značku.

Rôzne riešenia pre podniky a organizácie.
Pre každého existuje riešenie.

Fullservisové reklamné agentúry

Tvrdíte, že nové trendy v marketingu sú video. Nič nové pod slnkom – pohyblivé obrázky ako reklamný formát tu už bol v 50.rokoch minulého storočia. Skúšali ste už tradičnú distribúciu videa cez TV?
Nie nadarmo najväčším investorom do TV reklamy sú práve top onlinové značky.

  • Porovnali ste si niekedy cenu videoreklamy na internete s cenou v televízií?

    YOUTUBE
    Cena za videospot je za vzhliadnutie. Jedno pozretie je 0,5 až 1 €. Keď chceme 5 000 pozretí, zaplatíme možno aj  5 000 €. Alebo polovicu z toho? Aj tak pokračujme.

    TRADIČNÁ TELEVÍZIA
    Cena za videospot je za odvysielanie. 1 odvysielanie = toľko zobrazení, koľko má televízia divákov.
    Samozrejme nevidia to naraz všetci, preto sa reklama opakuje. Ale pri objednávke len jediného odvysielania za 5 000 € oslovíte naraz cca 1 000 000 divákov (napr. u TV markíza, či Joj, ktoré majú 25 % podiel na trhu).
    Jedno pozretie stojí nie 1 euro, ale 0,005 €. Päť tisícin eura.

    Ešte stále hovoríte, že TV je drahá a internet lacný? Nehovoriac o tom, že v SK médiách viete s istotou, akú skupinu oslovuje, že sú to Slováci a ľudia z mäsa a kostí.
    Nemáme presné dáta o tom, kto reklamu videl, aké má záujmy, priateľov etc – televízia na rozdiel od onlinu nešpehuje.

    Televíziou sa buduje široké povedomie o značke. No veď ako by to vyzeralo, keby Coca cola chcela presné dáta, koľko ľudí si kúpilo v ktorej kamennej predajni colu na základe TV reklamy.
    Ja tiež redbul nepijem, ale viem že dáva krídla…

    Televízia je kráľovnou v reklame – je neporaziteľná. Aj to je dôvod, prečo najväčšie technologické značky inzerujú v TV. Skúste prepojiť staro-nové trendy s využitím možností, ktoré ponúka regionálna TV.


PR agentúry

Vaši klienti vás potrebujú keď organizujú podujatie, realizujú projekt, sú už dlho na trhu ale stále ich nepoznajú,
budujú novú značku, otvorili novú prevádzku, zmeniť myslenie ľudí alebo ich edukovať. Alebo riešia krízový stav.

  • Keď napíšete tlačovú správu a pošlete do médií, často skončí v koši po prečítaní nadpisu. Aj preto, lebo sú často písané ako komerčné PR, či politická propaganda.
    Na internet a sociálne siete píše skoro každý, ale televízia je výberové médium – tam sa nedostane každý.

    TV je najdôveryhodnejšie médium spomedzi všetkých mediatypov. A osobitne regionálna televízia – tu sleduje iba ten, ktorý jej dôveruje.
    Nemá prečo neveriť – informácie sú tak blízko, že ľahko sa dajú overiť. Využite možnosti, ktoré ponúkame.

    • natívna reklama – príspevok do relácie
    • videoreklama ako publicistický formát: reportáž, rozhovor, propagačný film, videovizitka…
    • živé video – live streaming

    Okrem iného miesto podpory globálnych sietí – podporíte slovenský podnik, ktorý sa odvďačí skvalitnením obsahu.


     

E-shop

Máte e-shop, inzerujete na sociálnych sieťach a cítite, že ste už týmto spôsobom dosiahli saturačný bod a už sa to nehýbe?
Online reklama je cielená, ale stále lovíte v tom istom rybníku. Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu.

  • Krátky spot – odkaz na e-shop

    Stačí 10 sekundový spot. Veľmi jednoduchý: vaše logo, do toho prečítaný slogan, výzva k nákupu + obrázok. Profesionálny hlas tomu urobí potrebnú emóciu pre rozhodnutie nakupovať a vyvolanie zvedavosti.

    • Cena za výrobu minispotu: 200 € + DPH ( spracujeme ho na základe vašich grafických podkladov a textu).
    • Cena za odvysielanie: 400 Eur / 200 odvysielaní
      Na internete zaplatíte viac, niekedy aj  1 Euro za 1 klik a ani neviete či neklikla vaša konkurencia, deti z klikacích fariem z Ázie alebo robot. My iba jediným odvysielaním oslovíme tisíce ľudí.
      Zobrazenie jednému divákovi je: 2 € / 100 000 = 0, 00002 €. A to to bude opakovať 200 krát!
    • CPT = 0,02 € – dva centy za 1000 zobrazení

       

Budovanie značky

Televízia je ideálna pre budovanie značky tým, že značky popularizuje. Signalizuje úspech a finančné zdravie inzerenta, lebo TV je výberové médium – tam sa nedostane každý. O obsahu videného v TV sa hovorí…

  • 1.) Odvysielanie promo – videa (Imidžový film, advertoriál)

    Video má upozorniť na to, že ide o domáceho výrobcu a získať si sympatie. Video bude vyrobené natívnym, reportážnym spôsobom. Prejdeme prevádzku, majitelia prezradia svoju víziu, benefity spolupráce. Ľudia chcú poznať príbeh.
    Dlžka videa : 3 minúty. Odvysielanie v počte: 60 – 120 krát. Zaplatíte za výrobu a odvysielanie.

    2.) Sponzoring

    Poznáte to? Zíde z očí, zíde z mysle. Aj známa značka sa potrebuje pripomenúť. Aj tí, na ktorých sa nezabudlo potrebujú dopriať svojím spotrebiteľov pocit hrejivosti, že vašu značku používajú. Sponzoring sa realizuje reklamným oznámením „Tento program Vám prináša firma XY.“ Sponzorský odkaz bude pred a po relácii City Lady, Korzo alebo inou reláciou.

    3.) Výroba a odvysielanie spotu

    Cieľ: Budovanie značky – široké povedomie.
    Odvysielanie spotu: 120 – 360 krát.
    Médiaplán: pre dlhodobé budovanie značky je vhodná dlhšia kampaň s nižšou frekvenciou tzv. kvapkanie.
    Zaplatíte za odvysielanie prípadne aj za výrobu spotu.

    Čo tým získate?

    1. Televízia všeobecne je médium, ktorému ľudia najviac dôverujú – 60% obyvateľov, to sú násobky dôveryhodnosti internetu a tlače. Televízia je najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom.
    2. Ľudia sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Sledovanosť televízie dokonca stúpa. Dokonca aj mileniáni na internete vyhľadávajú najmä televízny obsah. (Zdroj: Pravda o mládeži)
    3. Regionálna TV je zvlášť pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu (nezvykne, nemôže klamať). Podľa prieskumov dokonca aj reklama je považovaná za súčasť programu.
    4. Televízne vysielanie je regulované Radou pre vysielanie (možné sankcie za porušenie predpisov) – aj to zvyšuje dôveryhodnosť informácií (oproti internetu).
    5. Regionálne TV obľúbené, pretože prinášajú správy z najbližšieho okolia.
    6. Komunikácia prostredníctvom videa je trendové aj na internete. Trendový je kontent marketing a natívne PR – výroba videa je skutočne v súlade s všeobecným trendom v marketingovej komunikácií na rok 2018.
    7. Cena za jedno zobrazenie divákovi (impresia) je : 0, 000 05 Eur ( 100 000 divákov za 5 Eur) – to je mnohonásobne nižšia cena oproti internetu a FB. A to naši diváci sú živí ľudia – nie internetové roboty a klikači.
    8. TV v mediamixe napomáha ostatnej komunikácií. Najúčinnejšia kombinácia je TV + online na internete, napríklad podporou na FB.