Reklamný oznam

Reklamný šot je klasická forma reklamy, krátky, akčný a vizuálne úderný. Výhodou je plná koncentrácia na reklamné posolstvo.

Má obvykle 3 fázy – najskôr strhne pozornosť ostrým predelom, farebným efektom alebo rýchlym pohybom, potom poskytne emotívne zabalenú informáciu a nakoniec poskytne údaje o možnosti získania produktu.

TV reklama je pre každého, malý i veľký podnik a funguje vo všetkých kategóriach: rýchlo-obrátkový tovar, maloobchod i finančné služby. Má široké využitie pri budovaní značky, ponuke tovarov a služieb, pre informačnú alebo politickú kampaň.

NAŠE SLUŽBY

Vysielací čas

Reklamné spoty vysielame v reklamných blokov, ktoré sú obvykle pred a po jednotlivých programoch.
Mediaplán vám navrhneme podľa toho, či ide o časovo ohraničenú akciu, sezónne produkty (intenzívna kampaň) alebo klasické budovanie značky, produkty nižšieho záujmu (pomalšia kampaň).

Základná cena je 60 € / 30 sekundový spot.
Túto sezónu sme pre vás pripravili aj špeciálne balíčky kampaní, kde cena za odvysielanie šotu je násobne nižšia.

  •  1 800 € /300 spotov
    Jedno odvysielanie = 6 €  (cca 100 000 divákov)
  • 900 € /120 spotov
    Jedno odvysielanie =  7,5 € ( cca 100 000 divákov)
  •  600 € /60 spotov
    Jedno odvysielanie = 10 € ( cca 100 000 divákov)

Výroba reklamy

Ak nemáte vlastný šot, s radosťou vám ho podľa vašich predstáv vyrobí naša materská spoločnosť Viva Studio. Produkčná spoločnosť žije videotvorbou nepretržite od roku 1994. Pre začiatok môžete použiť nenáročný informačný formát reklamy, ktorý spracujeme s vašich kvalitných obrázkov, videa a textu. Postriháme a doplníme profesionálny voice over. V takom prípade očakávame produkčnú súčinnosť pri príprave materiálov na spracovanie spotu.
  • Cena dohodou podľa náročnosti – od 300 €

Multiregionálna inzercia

RegionTVnet je neformálny projekt spolupráce regionálnych a lokálnych televízií na Slovensku pri získavaní klientov multiregionálnej inzercie. Filozofia projektu – spolupráca z jedného miesta. Televízie majú rôznu kvantitatívnu úroveň, rozsah a obsah vysielania, rôznu cenovú politiku. Komunikovať s každou osobitne je zložité a časovo náročné. Ponúkame alternatívu, nie iba náhradu klasickej kampane v národnej televízií.

Čo môžete očakávať a čo radšej neočakávajte

Chápeme, že pre mikropodnik je aj 600 Eur veľká investícia, ale bez reklamy to nejde. Potrebné je si uvedomiť, koľko ste už minuli „v drobnom“ na sponzorované príspevky na sociálnych sieťach. Od televíznej reklamy môžete očakávať najmä budovanie povedomia o značke, aké dokážu iba masmédia.

Nedá sa očakávať, že po kampani dostanete report s výsledkami, koľko ľudí si kúpilo produkt na základe reklamy v televízií. Najväčšie svetové značky inzerujú v televízií a vari si niekto nemyslí, že všetky kamenné predajne, či e-shopy im referujú, na základe čoho sa produkt predal.
Obvyklým prípadom je kombinácia online a tradičná reklama. Človek sa dozvie o produkte v televízií, potom nájde produkt na internete a kúpi ho v e-shope. Úspech sa nespravodlivo pripíše online reklame, lebo je to zdokumentované.
Odkedy začalo šialenstvo ponožky Dedoles? Potom ako začali inzerovať v televízií! Predtým menej účinne cielili cez online na mladé mamičky.

Prečo je také dôležité inzerovať v televízií?

  • Už samotné TV nasadenie vzbudzuje u diváka rešpekt. Podvedome vás to zaradí automaticky medzi top značky.
  • Inzercia iba cez online a sociálne siete nestačí. Široké povedomie, budovanie značky a pozitívny imidž vytvárajú masmédia.
  • Vo veku internetu ľudia prirodzene vyhľadávajú značky, o ktorých počuli v televízií. TV popularizuje a o jej obsahu sa hovorí i na sociálnej sieti.
  • Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie. Voľte efektívnosť.
  • V televízií inzerujú aj tie najväčšie technologické značky.

Objavte skrytú marketingovú silu regionálnej televízie

Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.

V regionálnej televízií, diváci dokonca aj reklamu prijímajú ako súčasť programu – neprekáža. Kde inde nájdete takú vernosť?

Pozornosť cca 100 000 divákov, ktorí pravidelne sledujú TV Bratislava.

Podporou lokálneho médiá, podporíte vlastnú krajinu – namiesto podpory globálnych programatických sietí.
Nám to umožní rozšíriť programovú ponuku a dane odvedieme na Slovensku.

Máte záujem o vysielanie spotov?

Ku každému klientovi pristupujeme individuálne podľa jeho nárokov a finančných možností.
Vážime si malých i veľkých klientov. Každému poskladáme balík služieb tak, aby bol čo najefektívnejší.
Ak inzerujete v televízií prvýkrát, bude vhodné ak si prečítate Ako sa pripraviť na reklamu v televízií a tiež aj ostatné blogy.

Ďalšie formy