Marketingová sila televízie

Televízia je nepochybne najefektívnejšou formou komunikácie s masovým publikom.
Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné.
Zistite, prečo je televízna reklama taká efektívna a účinná pri vytváraní úspechu značiek.

TV má neprekonateľný rozsah a dosah 719 480 Najbližšia televízia v okolí

TV má neprekonateľný rozsah a dosah

Televízia je obrovská a podľa IPA Touchpoints 2020 predstavuje 38 % mediálneho dňa priemerného človeka. Meranie televíznych vysielaní Rady pre výskum publika vysielateľov (BARB) ukazuje, že: Priemerný divák v Spojenom…

TV je centrom kreatívnej efektivity 720 480 Najbližšia televízia v okolí

TV je centrom kreatívnej efektivity

V reklame sme vždy neoficiálne vedeli, že silná kreativita vedie k úspechu, ale do roku 2010, keď IPA v spojení s Thinkboxom zverejnili „Spojenie medzi kreativitou a efektívnosťou“ (aktualizované v…

Televízia má rýchlu odozvu 1082 720 Najbližšia televízia v okolí

Televízia má rýchlu odozvu

Televízna reklama začne fungovať okamžite a bude pokračovať roky do budúcnosti. Jej krátkodobé účinky sa však dajú skryť alebo prehliadnuť. V súčasnosti je možné vďaka našej schopnosti zobraziť všetky televízne…

Televízia robí vás slávnymi 667 480 Najbližšia televízia v okolí

Televízia robí vás slávnymi

Sláva je v reklame dôležitá. Výskum Bineta a Fielda pre IPA opakovane ukázal, že reklamné kampane, ktorých jadrom ich stratégie je sláva, sú zďaleka najefektívnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov,…

Pokročilá TV – to najlepšie z obidvoch svetov 720 480 Najbližšia televízia v okolí

Pokročilá TV – to najlepšie z obidvoch svetov

Televízia má teraz všetko a môžu to mať aj jej inzerenti – vďaka pokročilej televíznej reklame. Pokročilá televízna reklama je zastrešujúcim pojmom pre množstvo technologických a dátovo orientovaných obchodných riešení,…

TV je výkladnou skriňou elektronického obchodu 720 406 Najbližšia televízia v okolí

TV je výkladnou skriňou elektronického obchodu

Televízia významne podporuje rast značiek elektronického obchodu, pretože im poskytuje  veľmi potrebnú fyzickú dostupnosť a dôveryhodnosť. V preplnenom online svete je oslovovanie nových zákazníkov životne dôležité. Ehrenberg-Bass Institute for Marketing…

Televízia poháňa iné médiá 1280 720 Najbližšia televízia v okolí

Televízia poháňa iné médiá

Jedným z aspektov televíznej reklamy, ktorý môže byť často prehliadaný alebo nesprávne priradený, je vplyv, ktorý má na iné médiá. Televízia podnecuje aktivitu inde v mediálnom ekosystéme. Thinkbox ‚Demand Generation‘…

TV je životne dôležitá pre dlhodobý úspech 679 480 Najbližšia televízia v okolí

TV je životne dôležitá pre dlhodobý úspech

Televízna reklama má mnoho krátkodobých účinkov, ako je napríklad zvyšovanie predaja, vytváranie špičiek vo vyhľadávaní online a vytváranie ústnych informácií v režime offline aj mimo neho. Funguje to a funguje…

Televízia pôsobí na emócie najsilnejšie 1000 563 Najbližšia televízia v okolí

Televízia pôsobí na emócie najsilnejšie

Výskum spoločnosti Binet a Field pre IPA opakovane ukázal, že emotívne reklamné kampane sú najúčinnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov, akými sú predaj a zisk.  Nič sa nedotkne našich emócií…

Televízia je všade, nielen v obývačke 1000 563 Najbližšia televízia v okolí

Televízia je všade, nielen v obývačke

Aj keď väčšina ľudí sleduje televíziu doma v obývačke, sledovanie televízie na rôznych obrazovkách a v nových lokalitách zvyšuje príležitostí pre značky, aby využili výhody mocnej televízie. Podiel dospelých, ktorí…

Televízia je najbezpečnejšia forma reklamy 4640 3472 Najbližšia televízia v okolí

Televízia je najbezpečnejšia forma reklamy

Jednou z mála výhod škandálov z posledných rokov týkajúcich sa podvodov, nevhodného umiestňovania reklám a ochrany osobných údajov v oblastiach online reklamy – najmä na Facebooku a YouTube – je…

TV funguje vo všetkých kategóriach 1000 563 Najbližšia televízia v okolí

TV funguje vo všetkých kategóriach

„Zisková schopnosť: obchodný prípad reklamy“ od Ebiquity and Gain Theory ukázala pôsobivý celkový efekt, ktorý má televízia na krátkodobý a dlhodobý zisk, ale prehĺbila sa aj do kľúčových jednotlivých kategórií…

TV je najdôveryhodnejším reklamným kanálom 1563 938 Najbližšia televízia v okolí

TV je najdôveryhodnejším reklamným kanálom

Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov v oblastiach online inzercie – najmä prostredníctvom Facebooku a YouTube, potvrdili vysokú kvalitu televízneho vysielania.…

TV je efektívnejšia ako kedykoľvek predtým 721 480 Najbližšia televízia v okolí

TV je efektívnejšia ako kedykoľvek predtým

Televízia je raketové palivo pre značky. Je nenahraditeľná. Či už z krátkodobého alebo dlhodobého hľadiska, prináša najvyšší zisk pri najvyššej nákladovej efektívnosti a pri najnižšom riziku. Každá veľká štúdia efektívnosti…

TV je srdcom sveta videa 1503 902 Najbližšia televízia v okolí

TV je srdcom sveta videa

Média a reklama smerujú k videu a video smeruje nepochybne k televízii. To by malo znamenať zvýšené rozpočty na reklamu pre video ako celok a najmä pre televíziu. Čas strávený pri rôznych formách…

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory 853 480 Najbližšia televízia v okolí

Televízia je zásadná pre osobné rozhovory

Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach – ústne podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako…