Televízia má neprekonateľný rozsah a dosah

Televízia má neprekonateľný rozsah a dosah

Televízia má neprekonateľný rozsah a dosah 719 480 Maria

Televízia je obrovská a podľa IPA Touchpoints 2020 predstavuje 38 % mediálneho dňa priemerného človeka. Meranie televíznych vysielaní Rady pre výskum publika vysielateľov (BARB) ukazuje, že:

  • Priemerný divák v Spojenom kráľovstve sleduje celkovo 3 hodiny a 22 minút vysielania TV denne
  • Priemerný človek si pozrel 35,5 minúty SVOD denne
  • 68 % dospelých sleduje viac ako 50 lineárnych televíznych reklám denne
  • BVOD môže pomôcť osloviť ľahších lineárnych divákov: 60 % sledovanosti BVOD vygeneruje najľahšia polovica lineárnych divákov

Analýza spotreby videa od spoločnosti Thinkbox v Spojenom kráľovstve s použitím údajov za rok 2020 z najlepších dostupných priemyselných zdrojov vrátane BARB, comScore, IPA Touchpoints a Rentrak ukázala, že:

  • Televízia je najobľúbenejšou formou videa, ktorá predstavuje 75 % video stravy priemerného človeka
  • YouTube predstavuje 13%, TikTok 1,4% všetkých sledovaných videí
  • Pre inzerentov je dôležitejšie, že televízia predstavuje 91 % všetkej videoreklamy, ktorú vidia

Deň komerčných médií – dospelí

Video graf 2020

Televízne vysielanie predstavuje 95 % nášho dňa s videoreklamami

Televízne vysielanie predstavuje 95 % nášho dňa s videoreklamami+