TV ako reklamné médium

Televízia je vizuálne reklamné médium, ktoré pôsobí na všetky zmysly diváka.
Vďaka obrázkom, textu a zvuku má vaše reklamné posolstvo medzi našimi divákmi vysokú hodnotu.
Pohyblivé obrázky rýchlo a emocionálne pripútajú diváka k vašej značke a vašim produktom.

To najlepšie z TV reklamy, čo by mal vedieť každý obchodník

Neprekonateľný rozsah a dosah

Televízia osloví každý týždeň 86,4 % dospelých, pričom rýchlo a silne narastá. Reklama v TV predstavuje 91% vzhliadnutej videoreklamy.

Nákladovo najefektívnejšia investícia

TV je nákladovo najefektívnejšie AV reklamné médium, pričom vzhliadnutie stojí tisíciny eura. Že je drahá? Obyčajný mýtus!

Bezkonkurenčná dôvera

Televízia zostáva najdôveryhodnejšou reklamou s 37 %. Je to aj výsledkom prísnej regulácie vysielateľov pri tvorbe obsahu.

Najväčší podiel má aj u mladých

Televízne vysielanie, v skupine 16 – 34 ročných predstavuje 30 % (1 h 24 min.) celého video dňa. Ďalšia tretina je sledovanie TV ako VOD.

TV reklama má veľa ďalších výhod napríklad:

MARKETINGOVÁ SILA TELEVÍZIE

Pripravili sme pre vás sériu 50+ článkov. Zistíte, že investovanie do TV reklamy nie je nikdy zbytočné. Pre záujemcov, ktorí chcú urobiť prvý krok k TV reklame sme vytvorili časť, ktorá vás bude sprevádzať témami: plánovanie, nákup televízie a rozpočet.
Ako prostredníctvom TV osloviť publikum? Existuje veľa možností, ktoré sú otvorené  značkám prostredníctvom sveta partnerstva v oblasti TV obsahu. Ak máte radi dáta a fakty – pozrite si výsledky výskumov spoločnosti Thinkbox a získajte prístup k najnovším číslam.

Inzercia u nás

Divácke publikum sme si získali sme dlhoročnou prácou, užitočným obsahom a  poctivým prístupom. Vysielame po celom Slovensku, ale netvrdíme všetci sú naši diváci. Z toho dôvodu vám predávame pozornosť iba nášho relevantného publika, t.j. pre koho vyrábame obsah.