Televízia robí vás slávnymi

Televízia robí vás slávnymi

Televízia robí vás slávnymi 667 480 Maria

Sláva je v reklame dôležitá. Výskum Bineta a Fielda pre IPA opakovane ukázal, že reklamné kampane, ktorých jadrom ich stratégie je sláva, sú zďaleka najefektívnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov, akými sú predaj a zisk. V skutočnosti majú o 50 % vyššiu pravdepodobnosť, že vytvoria tieto účinky.

Nič nevytvára slávu ako televízia. Tak, ako šouprogramy menia ľudí na hviezdy, televízna reklama mení značky na známe mená. Je na to viacero dôvodov.

Rozsah a dosah televízie sú neprekonateľné a nemôžete sa stať slávnym, ak o vás nikto nepočul.

Jeho rozsah a dosah znamená, že značky v televízii dávajú veľmi verejný prísľub , ktorý, ako zdôraznil Rory Sutherland, je silný: „Verejné prísľuby majú väčšiu váhu,“ hovorí, „preto tie slová – videl som v televízii sú presvedčivejšie ako videl som Facebooku“.

Televízia sa preslávila aj vďaka svojej signalizačnej sile . V reklame nezáleží len na tom, čo hovoríte, ale na tom, kde to hovoríte, je dokázané, že televízia je médiom, ktoré dáva najsilnejšie signály o kondícii, sociálnej oblasti, popularite a úspechu a prevyšuje ostatné médiá pri navrhovaní kvality značky.

A k jej sláve prispieva aj fakt, že televízia je spoločným zážitkom . Sledovanie televízie a jej reklám v spoločnosti vytvára príležitosti na osobné odporúčania, vyvoláva konverzáciu, zvyšuje pamäť a zintenzívňuje emócie.


1-komerčná-TV-poskytuje-neprekonateľný-rozsah-a-dosah

3-TV-reklamy-poháňajú-najsilnejšie-fitness,-sociálne-a-dôvery-signály

SÚVISIACI OBSAH