Televízia podporuje rast značiek elektronického obchodu. Poskytuje im veľmi potrebnú fyzickú dostupnosť a dôveryhodnosť. V roku 2020 bolo v televízii 1 243 nových značiek (alebo sa vrátili po prestávke viac ako 5 rokov) a mnohé z nich boli značky elektronického obchodu. V preplnenom online svete je oslovovanie nových zákazníkov životne dôležité.
Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science už dlho zdôrazňuje dôležitosť reklamy pre celý trh, nielen pre najvážnejších kupujúcich: 36 % dospelých v Spojenom kráľovstve nakupuje online menej ako raz za týždeň, čo je 19 miliónov potenciálnych zákazníkov, ktorí nebudú vedieť o vašej značke, ak nemáte istotu, že pre nich inzerujete.
Reklama značky je pre online inzerentov kľúčová
Štúdia „Efektívnosť v kontexte“ tiež zistila, že pri nakupovaní v online kategóriách je skôr racionálna ako emocionálna (zatiaľ čo v offline to platí naopak).
Budovanie značky a dlhodobá účinnosť bude teda pre online značky pravdepodobne ťažšie dosiahnuteľná.
To má dôsledky na vyváženie rozpočtu medzi značkou a aktiváciou pre online značky: optimálna rovnováha medzi budovaním značky a aktiváciou predaja pre online značky je skôr vyššia ako pre offline značky.
„Digitálne natívne“ značky čoraz viac využívajú televíziu
Je to preto, že uznávajú silu televízneho rozsahu televízie a jej schopnosť riadiť predaj a účinky značky.
Údaje o výdavkoch na reklamu od spoločnosti Nielsen ukazujú, ako najlepšie „digitálne natívne“ značky spoločne zvýšili televíznu reklamu, čím viac ako zdvojnásobili investície za päť rokov na viac ako 500 miliónov GBP.
„Digitálne natívne značky“ sú tie, ktoré začali život online a naďalej obchodujú a fungujú primárne alebo úplne online.
Televízia poháňa podniky elektronického obchodu
Nástroj na optimalizáciu médií Demand Generator, vyvinutý spoločnosťou WPP pre Thinkbox, dokazuje, aká silná je televízia pre rast značky online predajcov.
Pre značku stredne veľkého online maloobchodu s ročným rozpočtom na médiá 10 miliónov GBP vrátane televízie v mediálnom pláne poháňa krátkodobé zvýšenie kampane o +28 % v porovnaní s rovnakým rozpočtom bez televízie.
Pokiaľ ide o dosiahnutie trvalejšieho efektu, výdavky v tom istom roku poháňajú základný rast predaja v nasledujúcich dvoch rokoch o +56 %. Celkový efekt zahrnutia TV do mediálneho plánu v tomto scenári je dodatočný príjem 19 miliónov £ počas troch rokov (+39 % vyšší ako bez TV). V rušnom online svete oslovovanie nových zákazníkov životne dôležité.
Spracované podľa: https://www.thinkbox.tv/why-tv/tv-is-ecommerces-shop-window/
Ďalšie články

Koketovanie s reklamným časom
Koketovanie s reklamným časom https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2022/04/pohreb.jpg 1019 558 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Televízia počas pandémie
Televízia počas pandémie https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/11/social-distancing-4621687__480.jpg 930 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Úvod do spotovej reklamy
Úvod do spotovej reklamy https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/11/bear-3145874__480.jpg 800 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Televízia je výkladnou skriňou elektronického obchodu
Televízia je výkladnou skriňou elektronického obchodu https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/11/Top-digital-native-brands-recognise-TV-advertisings-power.jpg 1280 720 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
V ktorom okamihu by mal ísť podnik do televízie?
V ktorom okamihu by mal ísť podnik do televízie? https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2022/03/2.jpg 1920 1080 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Ad Contraian: To dobré v online reklame
Ad Contraian: To dobré v online reklame https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/09/event-party-3005668__480.jpg 768 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky?
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/churchill-and-roosevelt-4647245__480.jpg 641 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Čo v praxi znamená inbount marketing?
Čo v praxi znamená inbount marketing? https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/digital-marketing.jpg 853 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov
Ad Contraian: Nevyhnutná logika reklamných podvodov https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/09/blogging-336376__480.jpg 720 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Obsahový marketing, stratégia a médiá
Obsahový marketing, stratégia a médiá https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/09/32671.jpg 720 406 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Trendy v obsahovom marketingu 2021
Trendy v obsahovom marketingu 2021 https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/09/32672.jpg 720 406 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Televízia generuje dopyt najúspešnejšie
Televízia generuje dopyt najúspešnejšie https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/09/32665.jpg 900 508 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Online média nedokážu nahradiť hromadné médiá
Online média nedokážu nahradiť hromadné médiá https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/09/digital.jpg 853 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
TV reklama pomáha malým podnikom rásť
TV reklama pomáha malým podnikom rásť https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/09/business-764929__340.jpg 900 506 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Ako sa pripraviť na reklamu v televízií
Ako sa pripraviť na reklamu v televízií https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/08/bear-3145874__480.jpg 800 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Digitálny marketing má vážne problémy
Digitálny marketing má vážne problémy https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/08/businessman.jpg 853 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
2 kroky, ktoré potrebuje účinná mediálna stratégia
2 kroky, ktoré potrebuje účinná mediálna stratégia https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/08/business-5475661__480.jpg 857 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
8 potrieb prečo ľudia sledujú videá
8 potrieb prečo ľudia sledujú videá https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/08/852-x-480m.jpg 852 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Čo získate pomocou obsahového partnerstva
Čo získate pomocou obsahového partnerstva https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/cb063e8b2bfd1b07bfd0a0e7205215bf.jpg 1920 1080 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie
Skrytá marketingová sila regionálnej televízie https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/32648.jpg 853 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Typy umiestnenia produktu – niekoľko inšpirácií
Typy umiestnenia produktu – niekoľko inšpirácií https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/362405_6.jpg 1280 720 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Marketingový fenomén – teleshopping
Marketingový fenomén – teleshopping https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/STUDIO-1-1.jpg 851 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Posledný krok – zmerajte výsledky
Posledný krok – zmerajte výsledky https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/entrepreneur-1340649_1280.jpg 853 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
4. krok – vytvorte televíznu reklamu
4. krok – vytvorte televíznu reklamu https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/32703-e1629501303982-1.jpg 853 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
3. Stratégia vysielania
3. Stratégia vysielania https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/blogging-336376__480.jpg 720 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Vyberte si partnera pre výrobu a vysielanie
Vyberte si partnera pre výrobu a vysielanie https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/entrepreneur-593378__480.jpg 720 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Maximalizujte hodnoty televízie
Maximalizujte hodnoty televízie https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/P1030547.jpg 5472 3080 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Ako efektívne zacieliť pri TV reklame
Ako efektívne zacieliť pri TV reklame https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/pexels-photo-4107151.jpeg 1000 563 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Prvý krok: Definujte si svoje ciele
Prvý krok: Definujte si svoje ciele https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/P8950477.jpg 5472 3080 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Možnosti regionálneho plánovania TV kampane
Možnosti regionálneho plánovania TV kampane https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/reporter-345126__480.jpg 719 406 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Manažment a správa reklamy
Manažment a správa reklamy https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/05/computer-820281_1280.jpg 853 480 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png
Náklady na TV reklamu
Náklady na TV reklamu https://www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/pexels-photo-4009409.jpeg 1000 563 Metropolitná regionálna televízia //www.tvbratislava.sk/wp-content/uploads/2021/04/logoTVBA.fw_.png