TV je výkladnou skriňou elektronického obchodu

TV je výkladnou skriňou elektronického obchodu

TV je výkladnou skriňou elektronického obchodu 720 406 Najbližšia televízia v okolí

Televízia významne podporuje rast značiek elektronického obchodu, pretože im poskytuje  veľmi potrebnú fyzickú dostupnosť a dôveryhodnosť. V preplnenom online svete je oslovovanie nových zákazníkov životne dôležité.

Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science už dlho zdôrazňuje dôležitosť reklamy pre celý trh, nielen pre najvážnejších kupujúcich: 36 % dospelých v Spojenom kráľovstve nakupuje online menej ako raz za týždeň, čo je 19 miliónov potenciálnych zákazníkov, ktorí nebudú vedieť o vašej značke, ak nemáte istotu, že pre nich inzerujete.

Reklama značky je pre online inzerentov kľúčová

Štúdia „Efektívnosť v kontexte“ tiež zistila, že pri nakupovaní v online kategóriách je skôr racionálna ako emocionálna (zatiaľ čo v offline to platí naopak).
Budovanie značky a dlhodobá účinnosť bude teda pre online značky pravdepodobne ťažšie dosiahnuteľná.
To má dôsledky na vyváženie rozpočtu medzi značkou a aktiváciou pre online značky: optimálna rovnováha medzi budovaním značky a aktiváciou predaja pre online značky je skôr vyššia ako pre offline značky.

„Digitálne natívne“ značky čoraz viac využívajú televíziu

Je to preto, že uznávajú silu televízneho rozsahu televízie a jej schopnosť riadiť predaj a účinky značky.
Údaje o výdavkoch na reklamu od spoločnosti Nielsen ukazujú, ako najlepšie „digitálne natívne“ značky spoločne zvýšili televíznu reklamu, čím viac ako zdvojnásobili investície za päť rokov na viac ako 500 miliónov GBP.
„Digitálne natívne značky“ sú tie, ktoré začali život online a naďalej obchodujú a fungujú primárne alebo úplne online.

Televízia poháňa podniky elektronického obchodu

Nástroj na optimalizáciu médií Demand Generator, vyvinutý spoločnosťou WPP pre Thinkbox, dokazuje, aká silná je televízia pre rast značky online predajcov.

Pre značku stredne veľkého online maloobchodu s ročným rozpočtom na médiá 10 miliónov GBP vrátane televízie v mediálnom pláne poháňa krátkodobé zvýšenie kampane o +28 % v porovnaní s rovnakým rozpočtom bez televízie.

Pokiaľ ide o dosiahnutie trvalejšieho efektu, výdavky v tom istom roku poháňajú základný rast predaja v nasledujúcich dvoch rokoch o +56 %. Celkový efekt zahrnutia TV do mediálneho plánu v tomto scenári je dodatočný príjem 19 miliónov £ počas troch rokov (+39 % vyšší ako bez TV).


V rušnom online svete oslovovanie nových zákazníkov životne dôležité.

Online-brands-require-more-brand-advertising-to-drive-growth


Spracované podľa: https://www.thinkbox.tv/why-tv/tv-is-ecommerces-shop-window/