Užitočné zo sveta reklamy

Reklama kedysi spočívala v šírení informácií verejnosti.
Dnes sa online reklama stala získavaním informácií od verejnosti.
Marketingové mýty.

Koketovanie s reklamným časom 1019 558 Najbližšia televízia v okolí

Koketovanie s reklamným časom

Priemerný človek strávi konzumáciou médií približne 13 hodín a 2 minúty denne. Prečítanie tohto článku vám zaberie približne 2 minúty. To je približne 0,26 % vášho mediálneho dňa. Mali by…

Televízia počas pandémie 930 480 Najbližšia televízia v okolí

Televízia počas pandémie

Povedzme si jasne; existujú dva veľmi odlišné typy kríz. Tie, ktoré sú z vášho vlastného pričinenia a tie, ktorých ste obeťou. V súčasnom prostredí takmer všetko začne ako niečo, čo…

To dobré a to zlé v online reklame 768 480 Najbližšia televízia v okolí

To dobré a to zlé v online reklame

„Už viac ako 10 rokov píšem o tom, aká mizerná, bezcenná a nebezpečná je podľa mňa väčšina online reklamy. Dnes by som chcel hovoriť o tom dobrom v online reklame.…

Čo sa stalo, keď ľuďom vzali obľúbené značky 641 480 Najbližšia televízia v okolí

Čo sa stalo, keď ľuďom vzali obľúbené značky

Behaviorálni výskumníci urobili zaujímavý experiment. Odstránili ľuďom ich obľúbené značky, aby videli čo to s nimi urobí.  Výsledky sú úžasné a veľmi zábavné. Kľúčové poznatky: Značky prinášajú farbu a spojenie…

Čo znamená inbount marketing v praxi? 853 480 Najbližšia televízia v okolí

Čo znamená inbount marketing v praxi?

Digitální marketéri posledných rokov zámerne používajú pojmy ako „prichádzajúci“ a „odchádzajúci“ marketing. Za odchádzajúci marketing považujú platenú reklamu. Za prichádzajúci marketing považujú „získanie si cesty do povedomia zákazníka“ prostredníctvom blogov,…

Nevyhnutná logika reklamných podvodov 720 480 Najbližšia televízia v okolí

Nevyhnutná logika reklamných podvodov

Nedávne alarmujúce odhalenia ruského hacknutia 250 vládnych agentúr USA, ktoré zostali nezistené najsofistikovanejšími obranami v oblasti kybernetickej bezpečnosti vrátane vojenského kybernetického velenia, Národnej bezpečnostnej agentúry a ministerstva pre vnútornú bezpečnosť,…

Obsahový marketing, typy obsahových médií a trendy 1559 877 Najbližšia televízia v okolí

Obsahový marketing, typy obsahových médií a trendy

Obsahový marketing je forma marketingu zameraná na tvorbu, publikovanie a distribúciu obsahu pre cieľové publikum. Často ich používajú podniky, aby pritiahli pozornosť a získali potenciálnych zákazníkov, rozšírili svoju zákaznícku základňu,…

Digitálny marketing má vážne problémy 853 480 Najbližšia televízia v okolí

Digitálny marketing má vážne problémy

Predpokladá sa, že 60% všetkej internetovej návštevnosti je umelá, teda nepochádza od ľudí z mäsa a kostí. Boti a robotické siete – narastajúca hrozba. Nebezpečenstvo má meno kontextová reklama. Falošní…

2 kroky, ktoré potrebuje účinná mediálna stratégia 857 480 Najbližšia televízia v okolí

2 kroky, ktoré potrebuje účinná mediálna stratégia

Väčšina domácností v rozvinutých krajinách má doma aspoň jeden televízor. To z televízie robí ideálnu voľbu pre oslovenie spotrebiteľov. Použitie televíznych reklám je prospešné vďaka svojmu širokému dosahu a miery.…

Inzercia, manažment reklamy a správa reklamy 853 480 Najbližšia televízia v okolí

Inzercia, manažment reklamy a správa reklamy

Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu rôznych reklamných aktivít zapojených do programu komunikácie s cieľovým trhom firmy a ktorý je nakoniec určený na ovplyvňovanie rozhodnutí…

Prečo je programatická online reklama taká drahá? 766 432 Najbližšia televízia v okolí

Prečo je programatická online reklama taká drahá?

V tradičných médiách presne viete, čo kupujete a ekosystém sa netopí v koši a podvodoch – tam je použitie CPM (cena za tisíc zobrazení reklamného formátu) na hodnotenie efektívnosti rozumné.…

Bob Hoffman: Záhada moderných médií 853 480 Najbližšia televízia v okolí

Bob Hoffman: Záhada moderných médií

Boli časy, nie tak dávno, keď inzerenti mohli celkom ľahko osloviť takmer každého. Stačilo veľa peňazí a jednoduchý nákup médií v niekoľkých televíziách, rádiách a tlačiarňach. V tom čase využitie…

10 dôvodov prečo sa online reklama musí zmeniť 2560 1709 Najbližšia televízia v okolí

10 dôvodov prečo sa online reklama musí zmeniť

Súčasný model online reklamy má iba 20 rokov, ale už je ďaleko za dátumom jej spotreby. Stal sa z neho smiešny anachronizmus, zrodený v ére naivného digitálneho utopizmu, ktorý je…

Zaujímavé čítanie o marketingu – Euroekonóm.SK 744 480 Najbližšia televízia v okolí

Zaujímavé čítanie o marketingu – Euroekonóm.SK

TELEVÍZIA Výhody: – vysoký dosah – vysoký presvedčovací vplyv – schopnosť jednotného prenosu správy na celom území – schopnosť využitia časového faktoru týždňového a denného cyklu – možnosť demografickej selektívnosti…